Welcome

To My Life, My Soul, My Family, My Memories, My Everything

Jan 3, 2011

~~Azam 2011~~

Asal masuk tahun baru je mesti akan ade org cakap pasal tiga perkataan ni
AZAM TAHUN BARU.
Memang sume org kene ade azam ke ek. kenapa nak tunggu tahun baru. kenapa tak tengah2 tahun ke.. setahun 2x ker.. lantak la kan. Janji aku pun tergolong dgn org2 yang berazam tu hihihi..

So, ape azam korang sume. azam tahun lepas tercapai tak? azam tahun lepas aku tercapai.
Alhamdulillah.. aku berazam walau ape pun terjadi aku tetap nak keje kat JB n nak duk ngan husband aku.. tercapai gak walaupun tanpa Fatiha. Kire, xcomplete 100% la tapi still above the target hihihi..
So, azam tahun ni pulak.. aku n hubby berazam nak set up bisnes sendiri yg terletak kt kampung halaman abang Negeri Kedah.Nak tau tak bisnes ape hehehe.. suprise.
Insyaallah kalau dah confirm nanti aku akn citer k.Semoga azam n cita-cita kami ni berjaya.
Aku akan pastikan ape yang kami plan ni akan berhasil.

Bukan senang nak ade bisnes sendiri.. nak kene plan betul-betul. 1st kene ade modal.. kalau xde kene tau kat mane nk cari modal. pastu kene pastikan betul2 type of the bisnes. market target. boleh tahan sampai berape lame.. marketing kene power. how to promote.. how to attack people... banyak la lagi. Target kami dalam bln 3 ni stle semua. Mintak-mintak la semuanye dipermudahkan. aminnn

Then, bila dah stabil and nampak masa depan bisnes tu.. leh la aku capai cita-cita aku nak benti keje n 100% support our bisnes... tak sabarnyer. leh tengok anak membesar depan mata sambil mencari rezeki.. Conpany sendiri kan.. suka ati aku la nk angkut ank aku sekali .. sape nk marah hehehe...

Tadi azam pasal bisnes. azam tuk Family plak... lum ade kot.
Rehat la dulu. stabilkan bisnes dulu...maybe anak tahun 2012 br plan hehehe...


Our journey is just begin,

1 comments:

Bayang Aleya ----- NoMaisara said...

kite dh tuka link baru tau http://bayangaleya.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pelawat Setia


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Template by:

Free Blog Templates