Welcome

To My Life, My Soul, My Family, My Memories, My Everything

Jan 24, 2011

Letih ngan air asia huhuhu

Aduhhh!! Penat betul la membooking air asia ticket nih. Fed up dibuatnya. nasib la nak balik kampung punya pasal kena la bersabor. Mula-mula cek untuk seorang, prices dari Johor go to penang RM30. Pergi RM6 dan balik RM6 plus tax. Bila aku key in untuk dua org prices dia berubah adoyaiii. terpaksa la booking tuk husband dulu... setle RM30 shj. Aku pun booking untuk didi aku, hampeh... Johor ~ Penang dah jadi RM60. ~huh~  berkirekan walaupun still lagi murah ( prices biase RM200++). hahaha.. kedekut betul cik Arfariena ni ~ngeee maka aku hanya membooking shj tanpa membayar nye lagi. Tengokla kejap-kejap lg aku nk try lagi dapatkan RM30 gak. Tak puas hati ~ bengang.


Huh.. kalau tak abang je la balik kedah sorang2 huhuhu




1 comments:

Minneapolis Irrigation said...

Great readinng your post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pelawat Setia


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Template by:

Free Blog Templates