Welcome

To My Life, My Soul, My Family, My Memories, My Everything

Dec 31, 2010

Cerita Pasal Tahun 2010

Tahun 2010... penuh dengan kenangan manis, tak kurang juga kenangan yang manis yang bertukar menjadi pahit. Aku bersyukur ya Allah masih diberi peluanag untuk bernafas hingga ke saat ini.Alhamdulillah.

kalau nak cerita semua kenangan manis pada tahun ni rase esok pun xsiap. 
Tapi yang manisnya aku dah tinggal sekali ngan hubby setelah lebih setahun kami separate.  kami dah pun mempunyai rumah sendiri yang kami beli di bandar Putra, Kulaijaya, Johor. 
Walaupun kecik... tapi sempurna.Aku bukannye jenis cerewet.. nak rumah besar ke, nak itu nak ini... ape yg mampu jela kan.Dapat pulak jiran-jiran yang baik-baik, suke tolong menolong, kire rase masih macam kat kampung. takdelah yg jenis buat hal sendiri.. tak amik tahu pasal org lain.Bersyukur sangat.

Pastu bersyukur sangat bila aku dapat keje baru yang lebih berbaloi.... lebih seronok.. 
lebih banyak benefit dari dulu.Tak terikat dengan masa... nak kene scan la ape la... bebas.
Tahun ni jugak abang dinaikkan pangkat. Pastu mestilah naik gaji kan....hehehehe

Bisnes kami pun semakin maju. kami dah tak susah cari customer macam dulu.
dah banyak dealer sekarang ni. Thanks a lot pd yang menyokong kami dan melariskan jualan kami. 
Insyaallah in planing nak kembangkan bisnes ni (tapi jual barang lain plak) dan mempunyai kedai sendiri. Sekarang tengah study lagi.. Insyaallah bila dah stabil dan bisnes kukuh nanti tercapailah cita-cita aku nak duk rumah jd bos... (berangan =p)

Banyak la lagi kenangan yg manis antara aku dan hubby =p
Gi jalan sana.. gi jalan sini... Insyaallah tahun depan kami g somewhere for 3rd honeymoon..
Tak luper jugak kenagan manis ynag bertukar menjadi pahit bila aku disahkan mengandung 2nd baby... 
Tapi, tak kekal lamer.. almost 3 months miscarriage huhuhu. dugaan yang maha hebat yang aku pun tak sedar aku boleh hadapinye dengan tenang. kalau dulu aku mengandungkan Fatiha 9 bulan... dan Allah mengambilnya setelah pinjamkn sehari aku boleh terima.. takkan kalini baru nak masuk 3 bulan aku tak boleh terima... aku redha.aku yakin ade hikmahnye suatu hari nanti.
aku yakin ade sesuatu yang lebih baik untuk kami.

Semoga tahun 2011  akan memberikan sinar yang lebih baik untuk kite semua...
Thanks to insan yg bernama Farizul abd Rahim yg sentiase di sisi susah dan senang.
Orang sayang abang.tak boleh hidup tanpa abang.



Wif Luv

1 comments:

Unknown said...

thanks follow me..happy new year..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pelawat Setia


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Template by:

Free Blog Templates