Welcome

To My Life, My Soul, My Family, My Memories, My Everything

Jan 18, 2011

Pasport Saye dah 'Renew'

Hehehehe... sangat best bile dah 'renew' pasport ni. kenape 'renew'? hehehe biarlah org yang tahu je yang tahu. ~lalalalala~

Sebenarnye tak plan pun nak renew pasport ni. 13hb 1 aku ade appoinment ngn doctor kat HSA.Nak tau result HPE aku. so, aku amik halfday la sebab aku tahu kalo aku amik time off aku akan lame kat sane. Tak sangka plak en Somi amik cuti nak gi hanta n teman aku. lor.. susah2 aje die. Aku gi sorang pun takper... Tapi, lagi best la kalau die teman kan.Thanks abg... teman orang.

Lame gak kat hospital tu.. biase la kan... orang ramai......kami sampai dlaam kul 9.30 pagi, dalam pukul 12.30 result HPE aku xdapat trace lagi.. tak tahu la ape masalahnye.. diorang suh datang lagi 10hb 2 ... peh... penat gile menunggu. last2 aku mintak doktor tu call aku bila result dah ade nanti. reason? aku tak sempat nak ulang alik gi hospital, tunggu lame2 semata2 nak dengar result selama 5 minit jer. die pun ok. so... tunggu je la.Tapi, die bagi no hp die incase die lupe. Baik tul doctor Kuek ni. aku suke doctor ni. Nampak keikhlasan die dgn patient.

Sudahnyer.. mase on da way balik tu lalu la sebelah Pekan Rabu. Aku n hubby terus plan nak gi renew pasport kami. yela.. plan nak gi singapore la, Indon la, nak jalan2 asik terbantut je sebab pastport tak renew2.

Sungguh ramai manusia. Ade 100 lebih lagi baru sampai giliran kami. Hmmm harini adelah hari menuggu sedunia.Macam-macam kami buat nak buang masa yg banyak tuh.. aduhh syg tul. Smapai no aku... dengan semangat aku menuju ke kaunter... pastu no abang plak. Spoil mood kami bila abg tak leh nak renew... name dh black list.. huhuhu padan muka kami. Tak gune PTPTN huhu

Korang baik cek name korang black list ke tak... click here

sudahnye kene bayor le dulu baru leh release name... huh.. kalau aku tahu, aku tak buat pun tak ape. dari kul 1.00 ptg tunggu, pukul 5.00 ptg siap.Dah tu.. tak kan aku nk keliling dunia sorg2. hampa.. kecewa.. takpe la bang.. kite setle dlu ptptn abg ni yek. sikit je pun.. PTPTN bagi mase abg lum dapat scholar ship.. tula dh dpt sholar ship x bayar cepat2 dulu. hai naseb.. naseb... jalan2 dlm malaysia je la dulu... hmm pasport aku ni nk watpe ek.. cam tak cukup je nk wat bgkus nasi lemak hehehe

p/s: moral of da story.. kalau ada hutang tu bayor je cpt2.. dlm islam pun ade ckp kn huhuhu


Jom Jalan-jalan

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pelawat Setia


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Template by:

Free Blog Templates