Welcome

To My Life, My Soul, My Family, My Memories, My Everything

Jan 15, 2011

2nd Time Honeymoon

Huhuhuhu lame lak tak hapdet... Macam bz giler. Tapi, memang bz pun... 
Lately kt opis byk sgt keje sampai tak sedar dah kul 5.30. Selau sedar mesti dh terlajak kul6.30. Opis pun dah sunyi. Kalo rajin lajak sampai kul7.30 leh claim OT ngeh3. kalo rase malas dan lapa terutamanya... balik la gak masak tuk en somi tercinta. Kalo tak nasi bungkus je la. Peh sungguh tak best. Tetap berusaha cilok masa nak masak gak... ape dah aku merepek ni.

Huh sebenarnya nak citer pasal 2nd honeymoon haritu. Mak aih.. dah nak berabuk baru nak citer. Macam ade org baca je en3 aku ni.. hahahaha bini sape la ni syok sendirik. Tapi, lantak la kan... akunye en3.. suke aku la.. ko ader? hehehehe

Bulan 6, 2010.... 2nd honeymoon kat Langkawi. Memang best giler. First sebab aku tak pernah gi lagi Langkawi ni. Cian aku kan. Dah beso panjang baru nak jalan-jalan. 2nd best sebab kami gi naik fligt. Pun tak pernah rase naik lagi. Jakun giler.




 Muka excited sgt nak naik flight hahahaha.... ni kat stesen LRT tasik selatan. Nak naik train gi LCCT.


Macam biase la.. kalau bab2 tanye org, tanye jln bila dah sesat tanye tu tanye ni...aku la kene....  
"Kak, nak gi LCCT camner?



Dah sampai pun LCCT.. cepat-cepat nak amik ticket kat mane pulak nih. (Hensem jgk laki aku ni)

Yea.. dah dapat ticket dah. Tunggu flight sampai.

Laju giler jalan tak sabar nak naik fligt. Sampai tak sedar tinggal laki kat belakang. kuang ajonye bini hehehe


Memandangkan ni la 1st time kami naik fligt.. make berlakulah adegan berebut duk tepi tingkap hahaha.. Yes!!! aku menang.
Pulau Dayang Bunting.. sangat cantik ciptaan Allah.

Dan kami pun sampai ke Pulau Langkawi.. Best sgtttttttttttttttttttttt.
Baru citer naik flight jer.. Banyak lagi citer best kat Langkawi. Biarlah menjadi kenangan manis antara kami syyyyyyyyyyyy....

Tak sabar nak gi 3rd Honeymoon kat Kota Kinabalu bulan 2 ni... Insyaallah...mesti lagi best.... Layannn...


Wif Luv

2 comments:

dyea irdina said...

ina aku baca per en3 ko..hahhaha tq for the sudu..g sabah nanti buat blk la sayur unt aku plakhuhu

YanTie AhMad said...

Ni br betul berabuk...dh dkt stgh tahun punya cite...tp xpe..ko punya suka la kan..hehehe...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pelawat Setia


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Template by:

Free Blog Templates