Welcome

To My Life, My Soul, My Family, My Memories, My Everything

Dec 20, 2010

Terkenang Zaman Dulu-Dulu

Bila dah duduk kat Negeri Johor ni.. aku selalu teringat zaman bercinta dolu-dolu huhu..Cepat sgt masa berlalu. pejam celik pejam celik aku dah pun kahwin ngn cinta hati aku En Farizul B Abd Rahim aka ustad. (Hmm ustad la sgt bang hihi).

Mule-mule terjumpa Ustad ni kat Meranti (salah satu tempat makan student utm kat UTM).11/6/2003 mase tu gi teman lin (bespren aku kt utm) jmpe senior die (ustad) nak pnjam note..mase tulah start kitorang kenal dan terus berkawan. Time tu ustad bawak kawan die , yat (dah jadi laki lin pun skrg nih hihi)... tak sangka kan lin. bile sebut je pasal meranti mesti kite tergelak. tak sangka jodoh kite ngn diorg kuat. skrg ni kite dah jadi ibu pun. cume aku je yg .... hurmmm. xmau la sedih2 lagi. Lin aku rindu sgtttt kat ko.

Walaupun dah 7 tahun berlalu tapi semua kenangan rase macam baru jek. happy sangat sepanjang bersama ngan die.Actually nape aku boleh sayang n cinta sgt kat ustad ni.. aku pun tak tahu. ape yang aku tahu bile die tak ade aku rase ade sesuatu yang tak lengkap. aku rase hidup aku tak sempurna.kalo aku nampak je motor die dekat fakulti rase teruja sangat nak cari die huhu. kalo lin lagi dasyat siap menangis lagi kalo nampak moto yat hahaha.. sorry lin aku masukkan citer ko sikit.

walaupun satu u tapi kitorang jarang kua.kalo nak jumpe die akan datang kolej aku n borak-borak depan blok.tak pun jumpe kat fakulti lepas class.dan kadang-kadang kitorang study same2 kat psz.mase tu kitorang selalu balas-balas surat. hihi yela nk sembang kat library mane boleh. pass2 surat je la. dan surat tu masih lg kitorang simpan. tapi yang paling aku tak sangka dan terharu sangat bile die buat surat untuk aku penuh satu buku log. dalam surat tu die cerite aktiviti die selama die kat kampung.die buat sume tu sebab hp die dah hilang

dan tak lame selepas tu ustad pindah study kat utm kl. lagi la susah kami nak jumpe.tapi aku ingat lagi die selalu wat suprise.. tibe-tibe je die dah terpacul kat depan kolej aku huhu. happy sgt. macam tau-tau je aku mmg rindu giler kat die.kalo nak citer kat sini memang xcukup kertas la.. terlalu banyak kenangan2 yang indah kihkihkih.

Die tak la hensem sangat. tapi bile aku pandang aku renung muke die sejuk je.. aku akan tersenyum tgk muke die.die baik. tersangat baik.kelakar.lembut hati.mudah mesra.hormat org2 tua.rajin.sabar..sentiase sabar ngn perangai aku yang kuat merajuk ni. sabar ngan perangai aku yang kepala angin ni.aku rase die je yg paham n tahan ngn perangai aku ni dan tahu how to handle it. thanks sayang... ~~org mmg xboleh berubah menjadi sempurna.. tapi org boleh jadi sempurna dengan kehadiran abang huhu~~ orang sayang abang sangat.

Tak sangka akhirnye ke jinjang pelamin juga kite setelah almost 6 years.. 'berkawan' .. Congratulations abang.. and me too huhu..







Kalau dah jodoh,



2 comments:

gadisBunga™ said...

tak hensem lagi ke macam tu? :)

congratulations ya. semoga berkekalan..

Arfariena said...

erkk... hensem ker? hahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pelawat Setia


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Template by:

Free Blog Templates