Welcome

To My Life, My Soul, My Family, My Memories, My Everything

Jun 2, 2010

Rumahku syurgaku....

17/5/2010... aku masuk rumah baru kami yg ustad beli di bandar putra kulai. itulah kali pertama aku jejakkn kaki aku di rumah kami. ustad dh duduk sebulan dh smntara aku berpantang di kampung, tg malim perak. rumah kami xbesar.. tp memadailah untuk kami berdua n insyaallah kalo ade rzki bersama dgn anak-anak kami suatu hari nanti huhu... manela tau tibe2 je nanti kitorg dpt twin hihi.. amin.. kuasa Allah sumenye die yg tentukan .. tul tak.


















ni mase kitorg on da way nak balik johor. 
penat tul time nih. sblm g joho sgah merata. g opes lame dulu amik barang2 yg msh tertinggal n jmpe kwn2 lame. sday sgt. slmt tgl kak nisa, anne, kak dila, aya, naim, ja'a, yusman, abg manaf, abg yatim, abg sam, sham, yani, kak maz,syikin, rahmah dan semua staf MIE INDUSTRIAL Sdn Bhd. 
banyak yg ina belaja kt sane.apekn daya ku terpakse pergi jua huhu.igt ina selalu okey.

maka dgn rasminye skrg aku dh jadi org johor. sendiri yg iktifar hihi. rase best sgt duk cni. suasana tenang, jiran2 sume baik2 xkire bangsa ape. kire 1 malaysia lah. tapi kat area rumah aku tu mmg ramai melayu. nak g keje tenang jer.. jalan xsesak pun. bila nak jalan2 time weekend pun rase kejap jer.
tempat yg jauh pn cepat je smpai. xde dh tesekat ngn trafic jam la xde parking la.. tol sana sini la.. 
pdk kate happy sgt la skrg ni. dan yg plg best n bhagia sgt mestilah dh duk ngn udtad skrg.
hari2 jumpe tp rase makin rindu.
xsbr nk balik keje n msk sdap2 untuk die. puas rase dpt bg die mkn air tgn sndiri wpn xseberape.

3 comments:

dyea irdina said...

mmg pun best duk johor ni...jom nasi ayam penyet..

Arfariena said...

sedapnye da.. dh la posa ni jgn sebut2 huhu

rahizal said...

bestnyer........

lepas ni tiap kali korang teringat time masuk rumah tu...korang teringat la besday aku ye...sama...17/5 hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pelawat Setia


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Template by:

Free Blog Templates