Welcome

To My Life, My Soul, My Family, My Memories, My Everything

Jun 9, 2010

Doa Untukmu sayang


Pagi ni aku ym ngn member lame ms sekolah dulu. 
die bg aku something n then bile aku open file tu rupe2 nye tu doa untuk mayat anak kecil. 
thanks ha.. thanks a lot.. mmg aku dh lame cari.
 ni doa die: 


 kami kenal n rapat dari sekolah menengah lg.
mase tu aku sekolah kt sekolah menengah sg selisek, hulu selangor. dr form 1 ~ form 3.
lepas aku pindah sekolah  sambest subang jaya... kitorg dh jarang jumpe. 
kitorg senasib.anak die yg br berusia 7  bulan meninggal dunia di rumah pengasuh sbb tesedak susu. sedih sgt bile  tau berite ni. btul2 sebulan slps ank aku meninggal. 
kuburnye pn sebelah je ngn kubur ank aku.xsangka ha.. kite berkawan baik di dunia ni..n ank kite pn berkwn baik di sana.byk2 sbr ye sahabat... hmm ajal n maut di  tgn Allah.

bile aku baca je doa yg die bg tu, aku rase tenang sangat.

Ya allah aku besyukur Ya Allah. aku n suamiku terpilih.
Sesungguhnya kami jahil n byk melakukan dosa kepadaMu Ya Allah.. 
Kau makbulkan lah doa ku.. Kau ampunkanlah dosa2 kami Ya Allah.. 
temukanlah kami dengan anak kami di sana ya Allah.

Ya Allah Ya Tuhanku, kau makbulkanlah doaku Ya Allah.Aminnn....Aminn ya rabbal A'lamin..

2 comments:

dyea irdina said...

sedaynyaaaaaaaaaa...sabar banyak2 semoga berjumpa disana

niza said...

be strong k...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pelawat Setia


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Template by:

Free Blog Templates