Welcome

To My Life, My Soul, My Family, My Memories, My Everything

Jun 11, 2010

New Opis...

hmm dah lame nak citer pasal new opis. tapi selalu xberkesempatan. harini dh genap 3 minggu la aku menjadi staf facilities department kat Seagate International Sdn Bhd. as facilities engineer for CMMS and electrical area. hmm macam-macam dah aku belaja kat sini. tapi banyak lagi yang aku kene belaja huhu.really thanks to Pn Rozidah Razak yg banyak sangat membantu. tak lupe Cik Norzana and En Hasmi yg tak lokek ilmu. tq tq tq.

gambar kat bawah ni ialah tempat duduk aku. betul2 berhadapan ngn manager aku hihi.. assalamualaikum boss.alamak bersihnye meja mcm xde keje je haha.


rase best sangat keje sini. Alhamdulillah kawan-kawan sume baik2 ngn aku. pendek kate sekepala la. bos pn baik-baik. so far xde masalah. harap-harap akan terus bahagia macam sekarang ni, insyaallah.

waktu keje same ngn opis lame dari pukul 8.00 pagi sampai 5.30 ptg. lunch hour dari kul 12.00tgh sampai kul 1.00 ptg. biasenye kitorg kua gi makan area taman u, skudai, senai jer. dan kadang2 tak kua pun. kat bawah ade cafeteria. murah jer sedap pun boleh tahan lah. usually after morning breifing  kitorg breakfast same2 ngn 1 department kat cafe.meriah sgt.

kawan-kawan baru yg satu department ngn aku (female only) :-

1. Rozidah ( Ida)
2. Faizah (Pae)
3. Norzana (Anung)
4. Sharifah Balkis (Akis)
5. Suzie (Chi)
6. Nor Azimah (pgl akak jer hihi) 

ni je la pmpn yg ade dlm facilities department. Chi pn br je kua. Staf lelaki lum rapat lg.. 
name pun xtau lg kenal muke jer hihi.

so far lum kenal sgt ngn another department.. maybe next time la kan. kenal muke jer.. jumpe pn senyum2 je hihi.

gambar kat atas ni view dari meja ida. ntah bile yang die snap xsedar pun. tengah bz la katekan. ida, g siapkan report hihi.

hurmm.. xde pe lg nk citer. nanti ade citer best baru aku sambung citer balik.


1 comments:

Anonymous said...

Rindunya dgn opis lama... hehe..

~Hani~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pelawat Setia


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Template by:

Free Blog Templates