Welcome

To My Life, My Soul, My Family, My Memories, My Everything

Aug 26, 2011

Persiapan Hari Raye

26 ramadhan.. lagi bape hari je nak raye kan. Mesti dah ramai yg balik kg sekarang ni. beshnyer....tak sabar nak balik kg esok. hmmm bkn tak sabar nak raye.. tak sbr nak balik kg sebenarnye.. rindu kat mak.. rindu kt adik beradik n ank2 sedara, lame sgt tak jumpe. rindu kg halaman.. rindu nak gi pusara arwah abah n arwah fatiha anak ibu.. ibu rindu kat sayang... rindu rumah huhu.. lagi2 rumah baru mak yang tak tengok lagi hehe... bestnyer raya thn ni.. raye ngan rumah baru... tercapai gak impian nak wat rmh baru tuk mak. walaupun tak support byk.. cukupla bantu mane yg patut. dapat jgk mak rase duk rmh yg elok sikit (~_^).. Alhamdulillah.. Nanti ade rezeki lebih kite tambah lagi ye mak. pas mak balik haji la hehe.. eh dha melalut cite pasal rumah pulak. huhu

Ok.. citer pasal persiapan raya. tahun ni paling takde persiapan. seyes.. sume serba serbi tak larat. koman kan aku ni.. hanya baju raya yg sempat aku siapkan.. tu pun beli sebelum posa lagi.. sempat pos kt kampung mintak mak settlekan huhu.. kasut raye, tudung raye segala bagai yg mmg aku tak pernah miss tiap2 tahun sume tak berkesempatan nak shopping. nasib la aku dikurniakn mak n adik yg sgt baik. adik belikan kasut raya n mak tempahkan tudung ngan mak ita ( tukang jahit kt gedangsa).. dan aku mmg jenis yg tak cerewet.. xkesah.. pakai je ape yg ade.. bagi aku kalau org bagi sume cantik (",). terima kasih mak n adik.. emmmuahhhh

Esok dah nak balik kampung. petang ni baru sempat nak service kete n basuh die. sume last minute memandangkan kesibukan abang n ketaklaratan aku huk3.. ape2 pun janji esok balik kg... horeyyy.. aku happy... happy sangat!!!!!! Lamenye tak balik. Harap-harap jalan tak jam.. semoga kami sampai dengan selamat. amin...

Selamat Hari Raye semua.. Maaf zahir dan batin (",)
Hati-hati semasa memandu.. bawak kete lek2 jer.. janji sampai hehe.

Tak sabar nak ziarah pusara Fatiha,

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pelawat Setia


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Template by:

Free Blog Templates