Welcome

To My Life, My Soul, My Family, My Memories, My Everything

Sep 4, 2010

~Sambut Posa sbg orang Johor~

masih belum terlambat lg nk ucap selamat berpuase pada semua kawan-kawan. lately xsempat je nk hupdate.. buzy memanjang. tak tau la buat aper.. tapi rumah aku mmg full tiap-tiap malam. jadi port jiran-jiran lepak hihi. Ustad memang suke kalau kawan-kawan or jiran-jiran datang rumah. aku pn ikut je lah. tak kesah.
kalau die suruh masak lebih untuk kawan-kawan die datang buka pose.. aku lagi suke. buka posa ramai-ramai seronok. meriah...


malam 21 ramadhan jer.. Ustad n jiran-jiran pakat pasang pelita sepanjang jalan merak 13. bersinar-sinar la malam-malam. pas buka puasa je budak-budak pun keluar la main-main kat jalan. tapi diorang tak main bunga api. pelik juga lah.tapi aku pun tak taulah bila dah ade anak nanti agak-agak beli tak bunga api erk.. tengok lah nanti. 

ni gambar ustad sakan tengah memacak buluh pelita. aku tukang tengok n komen je lah haha.


siap ukur guna measuring tape lagi.. cam poyo je haha.


bila dah malam.. gini lah rupenyer.meriah..

anak-anak jiran kecik-kecik lagi. paling besar pun baru pra. huhu.. kalau fatiha hidup lagi.. die paling bongsu la.kan best kalau fatiha ader hurmmmm.


ni empat pelita depan rumah kami. pelita-pelita disponsor sepenuhnya oleh En Ustad.. minyak xsempat nak isi.. salu jiran-jiran dah topup kat kami hihi.. mekasih banyak-banyak kakak2 n abang2 semua. 
tak sabar nak raya. mesti lagi meriah nanti.

1 comments:

YanTie DiVer said...

siap ada pelita..memang meriah laaa!!!....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pelawat Setia


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Template by:

Free Blog Templates