Welcome

To My Life, My Soul, My Family, My Memories, My Everything

Jun 2, 2011

Hanya Mampu Berdoa

Harini dah masuk 6 bulan lepas aku di d&c.
dah hampir 3 bulan kami mencuba tapi masih belum ade rezeki lagi.
Sedih tak payah nak cakap lah.

kadang-kadang tengok kawan yang baru je kawen terus bunting pelamin..
then, cukup 9 bulan bersalin selamat je anak die.
tapi aku??? nak dapt seorang anak pun susah.
kadang2 rase dunia ni tak adil!!

Ya Allah. Ape yang aku melalut ni.
Aku seperti menyalahkan takdir yg telah Allah tetapkan. jahilnya aku...
Ampunkan hamba Mu ini Ya Allah.
Kepada Mu aku berserah,
kau kuatkanlah semanagat ku menempuh segala dugaan hidup ini Ya Allah.
aku tak kuat menghadapinya...

Hanya engkau yang tahu ape yang terbaik untukku. kau berilah yg terbaik untukku ya Allah. hanya yang terbaik. aku redha....


Hanya mampu berdoa,

2 comments:

N i e Z a said...

sabar reen...insyaAllah dgn berkat sabar dan doa..satu ari nti dimakbulkan Allah..yg ptg jgn putus asa...mg dpermudahkan semuanya..amin

mELna said...

InsyaAllah tiba masa nya nanti Rina akan dapat rezeki cahaya mata nanti. Ianya lebih manis apabila benar-benar bersabar. Kita sama-sama kuat ye Rina. Mel doakan Rina juga untuk dapat rezeki cahaya mata dalam masa terdekat ni ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pelawat Setia


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Template by:

Free Blog Templates