Welcome

To My Life, My Soul, My Family, My Memories, My Everything

Jun 3, 2011

Almost 37 weeks

Kejap je dah masuk bulan June. Tibe-tibe teringat plak.. kalau tidak fatiha dapat adik bulan ni hehehe... mgu ni sepatutnya aku masuk 37 weeks. Lagi 3 minggu je lagi. maksudnya aku dah 8 bulan lebih la kan. Hmm camne la rupe aku yek. same macam dulu gak kot.

kenangan ms mengandungkan fatiha nur aleesya

Rase macam cepat sangat masa berlalu. Rase baru je semalam aku misscarriage. rase baru je semalam aku admitted wad HSA 3 hari 2 malam berendam air mata mengenangkan kehilangan kali ke-2. Sungguh.. aku tak pernah sangka semua ini berlaku dalam hidup aku.

Tapi itulah kenyataan.. itulah ketentuan.. setiap orang akan hadapi dugaan yang berbeza-beza. Masing-masing mempunyai kelebihan dan kekurangan masing-masing kan .... Ape yang penting sekarang aku perlu sentiasa berfikir positif.. Insyaallah masanya pasti akan tiba. Saat tu kamilah ibu dan ayah yang paling bahagia.

Yang aku ni asyik nak tacing je sejak akhir-akhir ni pesal. huhuhu. Ingatan pada Fatiha terlalu kuat agaknye. Hurmmm, takpelah sayang. Pasni ibu ngan ayah usaha lagi eh. Doakan kami ye sayang..

ibu yg diuji,

1 comments:

dyea irdina said...

sabar ye ina...ttak pe sementara ni ko layan si dyea ni dulu...ko amik la dia jd anak angkat ko..hehhehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pelawat Setia


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Template by:

Free Blog Templates