Welcome

To My Life, My Soul, My Family, My Memories, My Everything

Oct 21, 2010

Berita Gembira 19/10/2010

Syukur ke Hadratnya... kami diberi peluang sekali lagi menjadi ibu n ayah...
Gembira yang tak terhingga yang sukar diucapkan.. Apabila aku sedar teman baik yang selalu datang tiap-tiap bulan dah lewat hampir 5 hari.. aku dh dapat rasakan yang ade satu berita gembira untuk kami.. aku pujuk husband berkali2 untuk beli UPT kat pharmacy... akhirnye pada malam 19/10/10 abang bersetuju hehe...

Balik dr pharmacy singgah kedai satay kawan abang dulu lepak-lepak..
masuk harini dah 5 hari berturut-turut aku mkaan satay. tekak ni xuas kalau tak dapat makan even secucuk pun jadilah.. dalam pukul 11.30 malam kami balik. tak sabar dah nak test hihi

seminit lepas test aku tengok double line yang jelas sejelasnya....


aku jerit pgl nama abang sekuat hati...
berlari die masuk bilik huhuhuhu.... die peluk aku, cium aku bertalu-talu hihi bahagia n happy sangat. hanya Allah yang tahu perasaan kami... Teah sayang... tak lame lagi Teah dapat adik tau..
doakan yang baik-baik untuk ibu n ayah yer..
Tiap minit tiap detik ibu teringat kat kamu...
sentiasa rindukan kamu sayang....

Aku bersyukur Ya Allah... atas rezeki yg telah engkau kurniakan ini...
sesungguhnya hanya engkau yg tahu ape yg terbaik buat hambamu ini...
Berikanlah kesihatan dan lindungilah anak dalam kandungan ku ini dari perkara-perkara yang tak baik..

Amin....

Hurmmm... agak2 kali ni gugurl ke boboy eh..
same2 la kite tunggu 27 hb 6 tahun depan... (",)


Alhamdulillah ,

2 comments:

LYaFRINA said...

Tahniah

Anonymous said...

Tahniah Ina...

Berkata kesabaran Ina..Allah bagi rezeki lagi...

Jaga baik-baik tau...

-Hani-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pelawat Setia


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Template by:

Free Blog Templates